kräkis?

har jag fått vinterkräksjukan? känns så. mår illa, är helt matt, blir andfådd när jag går i trappen. och jag ska jobba imorrn :O känner jag mig inte bättre till möran så blir det nog inget jobb för sara. vill ju inte smitta pensionärerna, lite onödigt kanske. min kropp kanske skulle få för sig att bli frisk nån gång? igår blev jag helt tät i näsan igen och kunde inte prata. idag är rösten lite bättre men näsan sämre + spysjukansymptomen. sen känns mitt huvud som det ska sprängas och så hör jag inget :S usch, tur att det finns glass och film. ska lägga mig och tycka synd om mig själv. ladda ner nån säsong av nån serie och kolla igenom. "dirty sexy money" kanske? eller gilmore girls :) får tänka på de.

nu ska jag vrida igen persiennerna och släcka ljuset och sätta på tv:n. sen ska jag vänta på att christian kommer hem så att någon mer än jag själv ska tycka synd o mig. HAHA, han kommer bara reta mig han istället :D men men, bättre de än att bli sjåpad med. är iaf klar med julklapparna :) en ljuspunkt i tillvaron! jag har inte råd att vara sjuk. har jag inte läs nånstans att daimglass och glassandwich botar förkylning och spysjuka? det tror jag banne mig!

hejdå vänner

Kommentarer
Postat av: cissi

krya på dej gumman!

2008-12-16 @ 21:01:28
Postat av: Ananas

Aj då,ska du aldrig bli frisk? Stackars krake.. Krya på dig kramar!

2008-12-16 @ 21:37:51
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Milla

nämen usch! stackars liten. :( jag hoppas verkligen att det inte är någon kräksjuka du dragit på dig och att du mår bättre nu.



kikade in för att höra lite om lördagen... var vi ska vara, vilka som kommer, tid osv. men du kanske inte är i form att svara på det nu?

krya på dig iaf sötnos och hör av dig angående tjejkvällen. pusspå.

2008-12-16 @ 21:40:33
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ananas

Ja, du är den enda som vet. Och så jag förstås :) Hihi..

Hur gick det med huvudet när du kom hem då? Hjälpte glasögonen? Kramar

2008-12-17 @ 22:40:36
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Ja, du är den enda som vet. Och så jag förstås :) Hihi..

Hur gick det med huvudet när du kom hem? Hjälpte glasögonen? Kramar

2008-12-17 @ 22:43:02
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Milla

skönt att du slapp kräkas då. wow. imponerande att du orkat med en dubbeltur när du mår sådär. det verkar vara jävligt envisa förkylningar vi åkt på hörru! jag känner mig också helt vissen. :/



jamen det låter ju bra! hoppas man känner sig lite fräschare till helgen bara. nä, snacks räcker för mig. du har ju inte direkt världens största kök att laga mat till minst fyra personer i heller. :P

angående tiden så passar det väl i stort sett närsom. fast för min del skulle jag gärna vilja att vi sågs rätt tidigt, kanske runt sex eller så? för jag ska upp och jobba 10 jävla timmar på söndagen och vill hinna vara med en stund innan läggdags. vad säger du? :) kläm!

2008-12-17 @ 22:44:18
URL: http://www.millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

vafan! jag skrev värsta långa kommentaren, så blev den bara borta? skit också.



för att göra en lång historia kort: snacks blir bra. mat blir så jobbigt att fixa eftersom ditt kök inte är så stort. tiden, ja, jag kan närsom, men skulle föredra att ta det rätt tidigt, kanske sex?

2008-12-17 @ 22:47:32
Postat av: Milla

går ju inte att kommentera!

2008-12-17 @ 22:48:28
Postat av: Milla

haha. oj. nu kom allt på en gång. :D

2008-12-17 @ 22:49:43
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

sex it is then! :D

haha. inte behöver du städa för vår skull inte. vi tål att lite skit i hörnen. nattinatt.

2008-12-17 @ 23:32:02
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0