ullared!

nu är man hemkommen från en resa till shoppingparadiset ullared! vi var två bilar som åkte med folk från jobbet och milla! jag har haft jättekul och har hittat julklappar och massa annat bråte som jag får tränga in i nån garderob.. men det är det värt ;) trött som en gnu nu iaf, eftersom vi gick upp 4 imorse och jag körde hela vägen ner (förutom två mil) och sen från brålanda och hem. stackars annika o fick köra hela vägen både ner och hem! stackarn.. men dom körde fel på hemvägen så det var därför :P

nu ska jag nog dyka ner i sängen och sluta mina ögon och drömma om kundvagnsmaffian som regerar inne på Gekås i Ullared.
 christian spelar tvspel han, men ska nog övertala han att hoppa ner under täcket med mig snart :)

till möran blir det träning med malin och sen jobbar jag kväll 14-21 imorrn.. blir bra!

god natt

Kommentarer
Postat av: Milla

tack för senast själv hörredu! det var skitkul. det får vi göra om nångång tycker jag. :) jag älskar ullared nu. nästa gång får vi kolla in de andra butikerna och inte bara gekås. puss och godnatt!

2008-12-03 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0