jobb, jobb

japp jobb, jobb! igår på midsommarafton jobbade jag kvällen. jag och ann satt och hoppades på att det skulle regna lite, men icke då! solen sken så glatt och retade oss där vi satt på ekgatan och hade rast. men men, när jag slutade klockan nio bar det av hem till mick, och sedan hem till robert en sväng på lite midsommarparty! Christian åkte iväg till Norge han och hälsade på karl, så jag blir ensam hela helgen! jaja sånt är livet :) ikväll ska limpan ha lite fest så ska nog dit efter jobbet. jobbar nämligen dubbeltur idag.. mindre kul! dessutom ska jag upp till möran igen. men men nästa helg blir det roligare, första helgen i skruvstadsparken med starboys! blir säkert mycke folk, får se om jag får med mig Christian dit! Nej, nu blir det kolla tv lite innan jag ska tillbaka till jobbet, har bilturen ikväll så vi kanske ses nere på grums? silverfärgad fulbil, då vet du att det är jag. CIAO

Black Sabbath - Heaven and Hell
ooohhh ge mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0