nobody bleeds for the dancer

jaaaaru..

idag har ja inte gjort ett skit! jag var och handlade vid tolv, sen dess har jag bara suttit still typ. Christian jobbar sent idag så han har inte kommit än heller.. måste egentligen diska, men jag vill inte! men jag blir tvungen innan jag ska laga mat. ikväll blir det fläskkotletter och potatisgratäng! mmmm längtar redan. helgmat på en onsdag som sandra skulle ha sagt ;)

på fredag ska jag och Christian in till stan och shoppa grejer till lägenheten. allt stannade liksom upp när vi hade flyttat in, men nu r det dags att ta tag i grejerna igen! blir iaf två ikeahyllor (Lack) och kanske någon fin liten tavla? vem vet. sängbord skulle jag vilja ha också! och sänglampa ::)
Har börjat på en ny bok igen, Tyskungen av Camilla Läckberg. Vet att jag är lite efter men jag läser ju bara pocket nästan. Väntar på att Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes ska komma ut i pocket men det verkar dröja. funderar på att beställa Jenna Jamesons självbiografi, hehe.. Sen kanske jag får ta tag i  mig själv och börja om på Iron Maidens biografi också.. Jag tröttnade förra gången men nu ska det väl gå bättre? Vi får väl se. kommer läsa mycket böcker i sommar! kulkul!!

Rolling stones -  Paint it black ( I löööv it, som hon säger i reklamen)
Black Sabbath  - War Pigs (alltid lite tung Sabbath på min lista)
Helloween - In the middle of a heartbeat (lugn och fin låt, gråtstämning, haha)

och självklart

Iron Maiden - The Clairvoyant ( bara för att jag ska se när Steve Harris kör sitt berömda bassolo i sommar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0