The Dirt

idag har man bara jobbat (igen). mcket kul, haha. sitter hemma och lyssnar på def leppard och kollar ut genom fönstret på regnet. mindre kul. vilket jäkla dretväder! jaja..igår lästa jag ut min bok också, The Dirt; mötley crües självbiografi. LÄS den säger jag bara, kvittar om du gillar musiken eller inte (men det är ett plus). när man läser om allt dom vart med om känns ens eget liv som kattpiss i havet. finns mycket man vill göra som amn aldrig gör, kanske borde ta tag i det!

Ikväll ska jag nog mysa lite me limpan, hon pratade på pizza men är inge sugen :P blir nog att kolla på resa. åker iväg i augusti antagligen! blir gött dä, efter att ha jobbat hela sommaren! nej nu ska jag nog städa, som vanligt..
har bokat hotell till gbg förresten! en liten minisemester på Iron Maiden blire den 26:e juli, inga fel alls! blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser dom, blir nummer tre nu i sommar! hell yeaahh..

You pull the trigger of my, LOVE GUN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0