tvivel

så jäkla osäker just nu. är det meningen att jag inte ska va det? känns som jag trippar på tå runt dig bara för att inte göra fel. men gör det någon skillnad vad jag gör? har det någon betydelse? jag behöver bekräftelse. för fortsätter det så här så kommer jag gå sönder.

orkar inte ens prata med nån om det för att jag skäms över det. jag skäms över att det är dåligt. så ska det ju inte vara.. men ena stunden så känns allt bra, andra stunden känns allt skit. jobbigt

men nu till gladare grejer :)
idag ska jag till stan med limpan, blir gött de. sen ikväll kommer frida fräs och vi ska bowla! ska bli skitkul.

ullared närmar sig också, mammsen kanske följer med också! blir nog bra isf annars får vi jaga vidare en bil!

nej usch gick inget bra med glada inlägg idag.

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

Inget att skämmas över. Vi är ett helt gäng här som orkar lyssna vet du. Kram och trevlig helg.

2008-11-21 @ 12:07:06
Postat av: cissi

Tycker som Annika, vi finns för dej gumman

2008-11-21 @ 15:22:28
Postat av: milla

man är väl lite periodare när det gäller att blogga. even me.

jag har fått höra att jag är en SKITBRA lyssnare och tycker också om att hjälpa andra med problem om jag kan, så mina öron står öppna. eller hur man säger. bättre att prata om saker och ting, lägger man demm i ryggsäcken har de en förmåga att komma fram när man minst av allt vill det. hoppas det blir bättre snart vad det än är som bekymrar dig. puss på dig gullet.

2008-11-21 @ 15:22:56
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: milla

bra. :) nä, mitt ena öra mår riktigt dåligt just nu faktiskt. är så trött på att vara sjuk. känner mig som ett vrak. hoppas du mår bättre snart och tveka inte att prata om du behöver det. ha en trevlig söndag! det ska jag ha i sängen med min bok och min onda hals. :) kram.

2008-11-23 @ 12:52:46
Postat av: Anonym

Att må dåligt över någonting, om det så är en stor eller en liten sak, visar bara att man är mänsklig. Det visar att man har ett hjärta, inte är hård som sten. Men är det någonting som inte stämmer, stampa foten i golvet, visa att du finns. Du är en jätte go tjej, be inte om bekräftelse, kräv det. Du är värd det, en så fin människa som du ska inte behöva be om såna saker. Alla ska uppskatta dig som du är, för du är en människa värd att se. Jag hoppas det löser sig, och kom ihåg, man ska aldrig skämmas över hur man mår, så länge det inte är det enda man pratar om. Men alla människor behöver prata, tömma sig. Och det är viktigt. Kram på dig

2008-11-24 @ 12:41:54
Postat av: Ananas

Håller med den anonyma personen. Jag kanske kan ta en myskväll för er nästa fredag den 5:e dec, för nästa vecka är jag ensam tors till lörd :)Lite singstar, guitar hero och nåt gött att käka :)Vilken ide du kom på. Du är som du säger, SMART! ;) puss på dig..

2008-11-24 @ 13:06:55
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: gaby

tråkigt å läsa att du inte mår så bra. hade ja vetat de innan ja började jobba så hade ja sagt nått till dig på jobbet sist. du vet väl att ja lyssnar om du vill prata gumman...



men nu e de inte långt kvar till våran roadtripp ner till ullared. Den får en ju å må lite bättre å ja har fixat detta me nico å robert så ja me kan följa me, bra va! :) puss sötis!

2008-11-25 @ 10:45:03
Postat av: Tessan

Hej, ville bara säga förlåt att jag skrev som anonym. :( kalla mig fegis :P kram

2008-11-25 @ 13:08:58
Postat av: Sara

tack alla mina stjärnor. ni är guld värda!! tack tessan du skrev många tänkvärda saker, du är en mycket smart tjej! ni är dom bästa arbetskamrater man kan ha. massa kramar till er!

2008-11-27 @ 11:03:34
Postat av: Malin

Måste kika in och skriva några rader till dig, jag med. Håller självklart med vad de andra skrivit, man får aldrig, aldrig någonsin skämmas för sina känslor, tvärtom, ska man lyssna till vad dom försöker förmedla. I sitt hjärta vet man vad som är rätt och fel, det gäller att våga följa det bara. Bekräftelse är något som vi alla behöver, men de flesta är dåliga på att visa den. Hoppas att du snart känner dej redo att prata om det, för oftast lättar det lite, och man får lite mer perspektiv på saken också. Att krypa på tå är absolut ingen lösning på problemet, du har rätt att både synas och höras!! Hoppas att det snart känns bättre, jag vet att du har nog mycket jobbigt att brottas med ändå... Och en sak ska du veta, att du har många arbetskamrater omkring dig, som bryr sig, respekterar dig och är alldeles överlyckliga över att ha fått lära känna dig!!! Pigge kramizar från mig!!

2008-11-27 @ 14:19:01
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0