wednesday night

skööööönt. sitter i soffan i badrock och myser, nyduschad och fräsch.

har jobbat dagen sen i söndags så imorrn ska det bli gött med sovmorgon. dessutom har christian veckovila torsdag och fredag! mycket kul :) vi funderar på att åka in och bowla imorrn, men vi får väl se. ska ju jobba imorrn kväll så är väl inte hemma förrän halv nio. men men! jag måste tvätta också... jobbigt... får se om svärmor ringer snart och berättar om det fanns några tvättider i hennes tvättstuga imorrn. kanske får gå up klockan sju ändå :( så är det!

vill inte lägga mig än, har lust att se film men christian ville inte. dum..

jag har blivit så känslig. herregud. satt och snegla lite på "sjukhuset" förut när det var en tjej som födde barn. när hon va klar och ungen fick lägga sig på hennes bröst så började jag gråta! inte klokt.
kan väl bero på att jag är liiiiite avundsjuk på tessan och anna som går med magarna i vädret. eller ja så stora är dom inte men.. inte för att jag vill ha barn nu men.. lite mysigt är det :) nej usch nu får jag ge mig..

börjar verkligen se fram emot Ullared nu! synd att inte Gaby kunde följa med men ;/ vi får försöka överleva utan henne! får försöka lösa det med takboxen också.. det ordnar sig. limpans brorsas tjej hade vart där i lördags, då var det en kilometer kö in! herregud tur vi åker på en måndag.

känns jobbigt att jobba helgen också nu :S känns som jag missar massa.. men det gör jag egentligen inte.. jobbigt att jobba hela veckan överhuvudtaget, har verkligeninte ork med kompisar då.. men jag är glad att jag har ett jobb att gå till iaf :)

Jag fick en hallongurka också!!!! av Anna! TACK så jättemycket! du är en ängel :)

kanske kommer en bild om jag orkar lägga in ;)


ozzy osbourne & lita ford - close my eyes forever
ebba grön - die mauer


Kommentarer
Postat av: milla

vad gulligt sagt hörru. du kan gott komma och jobba lite ibland tycker jag. :) haha. jag grinar till varenda avsnitt av barnmorskorna, eller nåt annat program där de föder barn. ja, vi får väl se hur länge jag orkar hålla uppe tempot på bloggen. njut så länge det varar. jaså, du fick din hallongurka tillslut, det var ju väldigt snällt. :) vi ses. puss.

2008-11-12 @ 23:56:52
Postat av: Ananas

Hela du är en hallongurka, så den hör hemma hos dig :) Ses ikväll! Kram

2008-11-13 @ 11:01:07
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0