cry a little, die a little...

har spenderat hela dagen med att se på avsnitt av one tree hill. fanns verkligen ingenting annat jag ville göra idag. usch känner mig depp.. känns jobbigt när man bestämt saker med någon och sen blir nobbad typ dan innan. samtidigt som man kollar på en dramaserie :P inte den bästa kombinationen.

därför bränner jag en skiva. det får mig alltid på bättre humör. dessutom ska jag på humorshow ikväll, passar ju ganska bra?

är iaf ledig hela helgen och imorrn kanske det blir utgång.. eller så kanske man blir nobbad på det också? vem vet! haha bitterfitta nu

Gavin DeGraw - I don't want to be -
den ger mig alltid rysningar..
Rufus Wainwright  - Halleluhja - titeln säger allt


japp. see ya

Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart! Den kommer på bloggen om ca 5 minuter! :)

2008-10-02 @ 19:23:15
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0