yo hoe!

nu sitter man på jobbet och väntar på att gå hem. har jobbat hela veckan och mer blir det! ska jobba dag för städerskan torsdag fredag så.. men på fredag blir det tjejmys hos Malin på jobbet :) ska bli kul och se alla utan arbetskläder, haha.
usch är trött nu, blir nog ducshen å sen raka vägen i säng tror jag! christian är väl säkert pigg och vill se film eller nåt! de spörs.. känns som en evighet till helgen nu! bah.. har ju iaf lite sovmorgon imorrn, börjar ju kvart i åtta ;)

köpte mig en vinterjacka igår också! en grå, i ull, göörfin :) så nöjd så! har jag det klart iaf...

slänger in ett par låtar också;

Nomy - cocain - härlig låt, som tyvärr jag har spelat sönder ;/
Avenged Sevenfold - Afterlife - bättre live än på albumet faktist, men bra där med :)

JAJA ska sluta tjata nu och cykla hem, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0