7 days...

...kvar till lön. tycker att jag hat varit duktig och inte köpt kläder denna månad men ändå är pengarna slut snart! gah. när lönen kommer ska jag egentligen köpa en ny plattång och beställa från forever21.com med syrran. grattis säger jag, som jobbade skitdåligt i mars! "mamma finns det mat hos er idag?" så lär det låta..

borde börja veckohandla, lär bli billigare. och så måste jag äta ur frysen! det ska jag börja med imorrn. och inte köpa onödiga grejer. låta christian gå på systemet, hehe.. äh, man lever bara en gång och när man väl är ung ska man slippa leva som en nunna! jag spenderar min lön medans vi bor billigt, lär bli sämre ställt om vi flyttar!

någon som vill anställa en trevlig flicka till ett högavlönat jobb? helst så lite att göra som möjligt för pengarna. hahaha

nej nu blir det (i denna ordning)
  • MAT
  • DUSCH
  • STÄD
  • MIA O KLARA?
  • HÄMTA MALIN
  • SOVA
lovely


Kommentarer
Postat av: Milla

ÅH! Forever21 har ju så jäkla mycket fina kläder. Synd bara att frakten är apdyr.

2009-04-20 @ 22:23:44
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Annika A

Längtar också till lön...:(

2009-04-21 @ 11:44:04
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, det ska verkligen bli gött! Och att få ett extra rum. Och att få måla och greja iordning lite. :) Jag bokade oss förresten förut till boxen på fredag. :) Hur var det på Järpegatan? Jag ska dit imorgon, hör och häpna! Vi hörs. Puss.

2009-04-21 @ 23:23:34
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0