boys boys boys

hellå eller.

elmia var ju kul! var bara ganska så jobbigt att köra ner till jönköping, vara där i tre timmar och sen köra hem.. vi åkte åtta och var hemma vid sju på kvällen igen :) fina bilar var det öven om jag inte tyckte det var sådär jätteintressant.. men grabbarna och sandra var nöjda med dagen som förresten slutade i värmskog.. lite "konsert" där, och jag var tydligen släkt med gitarristen! poäng till mig!

idag skiner solen och det känns som jag har försummat den hela tiden.. var och handlade nyss och innan dess hade jag slängt in två maskiner tvätt (JA! vi har fått en extra tvättmaskin i tvättstugan! YAY) men när jag skulle hänga den hade jag glömt sätta på vattnet och maskinerna hade inte gått igång.. SLARV! bara för det får jag tvätta imorrn eller på fredag också.. bajs..

idag blir det fisksoppa och sen en tur till fröken zaring på lite greys anatomy kväll. mycket spännande verkar det vara, dom slåss ju i reklamen?! exciting..

tomorrow blir det jobb och så kommer mannen i huset (ettan) hem. har jag förresten sagt att jag vill flytta? helst nu? till ett billigt men inte fallfärdigt hus med trädgård och plats för köksbord? och kanske en garderob som jag kan fylla med mängder av kläder.. GE MIG! nu blire firresoppa

Kommentarer
Postat av: Annika A

Men sara då, oturen håller i sig... tur att denna dagen snart är slut

2009-04-15 @ 20:03:49
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Malin

åh, hon är sugen på ett litet hus.... skojigt! Önskar dig en härlig dag! Kramiz M

2009-04-16 @ 08:05:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: gaby

hur gick de på jobbet ida då?? han du va me på hela kursen me hunden?? blir nog ut gång idag, men de ser ut som ja får förfesta själv.. :p ne då.. ja kan väl om ja vill dra dit anki å pia e.. men de e hos nån som ja inte känner å ja vet inte om hon gillar mig så mycke.. så ja vätar tills de ringer mig istället å möter upp dom senare. jobbar du nått till veckan?? ja e ledig ons tors.. kanske kan göra nått då om du inte har jobb... Ha de bra. puss!

2009-04-18 @ 19:48:04
URL: http://gavys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0