BRÅÅÅÅ!

syrran tipsade mig om att alla mia och klara avsnitten från senaste säsongen gick att se på svt play. det har alltså jag avnjutit min morgon med! fan va BRÅ!
Görel är ju för skön..

idag ringde dom och frågade om jag ville jobba ikväll, men nej det ville jag ej.. har planerat massor idag och dessutom skulle de bli tredje kvällen i rad.. ska jobba imorrn på järpegatan våning tre faktist! där har jag inte jobbat på ett år minst, så de ska bli spännande.. 7-14 blev de, ganska så skönt.. ikväll blir det nog box med milla äre planerat, ska bli skönt att röra på fläsket!

å lilla Gaby är sjuk igen, inge kul för henne! hon blir ju aldrig frisk.. :/

nej nu ska jag ringa till malin och få lite dagsfärskt skvaller, mitt alternativ till förmiddagskaffe, haha.

Tack ska du ha, duktig du va, hunden e bra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hopp!



Japp vi är i samma grupp..

Oh om du får nåt bra skvaller, så får du gärna skvallra vidare =P



Kram



2009-04-20 @ 12:16:53
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Milla

Mia och Klara är ju bara så BRÅÅÅ! ;)

Jaså du ska jobba på Järpegatan minsann? Kulkul.

Grillkväll låter trevligt! Det är ju så jävla gott också. Jag skulle lätt kunna grilla varenda dag under sommarhalvåret. Hihi. Yes, vi ses senare bebe. Jag kan dock inte slåss så hårt för jag har ont i visdomstanden. :p Puss.

2009-04-20 @ 12:30:59
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: sofy

haha, har gått runt o sagt Brååååå hela dagen idag :d så klockrent! men tatuerarn är ändå bäst!

2009-04-20 @ 20:05:44
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0