produktiv

idag har jag vart igång hela dagen! vaknade imorse vid sju av klockan och spratt upp och slängde i ett par tvättar ( eller ja, spratt och spratt.. segade..) sen ringde klockan igen vid åtta men då gick det inte lika lätt.. stängde mina bruna igen och vaknade klockan tio i nio av att mamsen ringde och berättade att hon fått magsjuka!! stackaren..

så jag gick upp, käkade, gick till tvättstöga igen och hängde lite tvätt å slängde i nytt och sen tog jag brumbrumbilen till mamma och hämtade en kissnödig Chili :) vi begav oss ner till grönberg, fotbollsplanerna (chilis favoritställe) han älskar att få springa av sig där! kastar lite boll och busar, det bästa han vet. där nere var det varmt som i en bunker! så när vi skulle åka hem igen la sig chili i ett dike och geggade ner sig rikitgt medans han svalkade sig.. kul för min bil de.. därför åkte vi ner till lassehall och badade! inte jag då, men chili.. så skönt så :) han såg så glad ut... min älskade vän.. det bästa som finns är han!

sen åkte vi hem och hoppade på mamma i sängen (iaf chili, den busen) och jag smög mig illakvickt ut därifrån. ingen magsjuka för mig, tack! tillbaka till tvättstugan för att hänga ännu mer tvätt..

sen en dusch och in till stan för att träffa Gaby och Nico på en fika :) shoppade lite också såklart. jag som inte har några pengar.. SMART! men de va trevligt :) åkte sedan ut en sväng till Skoghall och skvallrade lite med Frida som var hemma hela veckan! mycket kul, och dit blir det nog på lördag också ;)

men där hann jag inte vara länge för var ju tvungen hem och träna fotboll! äntligen på gräs också! kul kul kul.. fast har ändå en känsla av att det är många som inte vill längre.. tråkigt!

och nu sitter jag här, helt slut i soffan, och väntar på min sambo som är kvar i skoghall.. ska iaf hoppa i duschen nu och de ska bli jävligt gött! imorrn jobbar jag kvällen.. bra med pengar.. nästa vecka fick jag en onödig bokning.. ett pass på 2½ h! stor ideé... jaja..

tog ni er igenom detta var ni inte dåliga!

ha en bra kväll mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, klart man tar sig igenom...Har inte tänkt så mycket på det, så kom göärna med förslag!! Kramiz M

2009-04-23 @ 23:05:00
Postat av: Milla

2,5 h lät ju sådär kul. :P

2009-04-23 @ 23:58:42
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0