seg

jag är dålig på det här med bloggen jag vet! har inte haft orken eller lusten på senaste bara, inte haft nåt att skriva om :)

i lördags var vi ute och härjade ett gäng tjejer, mycket trevligt :) var också hos Karl på tacos med hans familj. där känner man sig hemma iallafall! alla klagade på mig för att jag tog tre ggr. men jag tog ju lite varje gång?! jaja jag gillar tacos.

söndags var jag och christian i stan en sväng och shoppade lite, sen jobbade jag. och det har jag gjort sen dess typ. jobbat jobbat jobbat :D

men nu idag slutade jag halv tolv så nu ligger jag i sängen och slappar. har ställt klockan på två och innan dess rör jag inte en fena! sköööööönt

igår kväll var jag och tränade med malin och sen var det meningen att det skulle bli myskväll men icke! en promenix med lina och hundarna blidde de istället, gött gött. sen hem tll mig och gjorde paj (som jag ska käka yill lunch sen, längtar redan) och sedan blidde de chips med dip, mycket mysigt. kollade på "wild child" en lagom myskvällsfilm.

ikväll har jag skidskola med Christian nr 2. kommer bli tufft men kul! dom lär sig dom små glinen! ;)

nej nu ska jag ta tag i utmaningarna jag fått, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0