update #2

betydligt lugnare denna kväll. men ölen hänger med. vi har fått finbesök i stugan av lellzaring med vänner, mucho fajn.

kul på HC igår  massa dans med jocke roligt roligt, björn dunkar på än, just nu " johanna och sven" björn rosenström är fest nr 1.

falcon export är min huvudföda nu, tänk om man skulle leva så här jämt. solen har smekt oss alla idag, skidåkningen har varit superb.

kolla kolla med nationalteatern hänger på just nu också. livet är härligt! snart är man tillbaka i verkligheten, usch...

nu åkte gitarren fram också, allsång!

hörs när jag får tag på dator, over and out

Kommentarer
Postat av: Milla

Uggla OCH Rosenström?! Nä, nu svimmar jag.

2009-03-01 @ 21:31:52
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Jag ska fundera på saken. :) Jag återkommer.

Skönt att vara hemma igen eller?

2009-03-02 @ 11:26:00
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Hey girlie!

Ja, det var ett tag sen nu. Men sist JAG var med så avslutade vi ju med utgång! Nöjes, remember? Vi gick i strumplästen genom hela stan? :P



Självklart ska vi ta en promenix snart, jag ska bara bli helt frisk från förkylningen. Har ingen lust att gå och bli kall och sjuk IGEN. :)Saknar dig också ju!



Vad har hänt med datorn) :/ Hoppas den repar sig snart iaf.

Ses snart hoppas jag!

Pussi.



2009-03-04 @ 22:20:16
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0