update sälen

här är det härj ska ni veta

är bara glad över en dator eftersom mina datorer hemma är obefintliga

musiken och ölen flödar björn på högsta volym!
lite trouble in paradise men det får man väl ta

skidåkningen är underbar skulle bo här om jag fick

nästa år blire lätt en vecka har nästan ångest för när vi ska hem, vill inte

snö överallt så jävla gött

det här är livet mer finns inte att säga

jocke är på g iaf! aka lell-kekke

peter dricker saft aka bacardi watermelon

snart dags för HC.
 peace out mina vänner i tråkiga grums, jag vet att ni är avundsjuka.

Kommentarer
Postat av: Ananas

Jag är inte ett dugg avundsjuk!!! Jag har det så roligt här hemma :)

2009-02-28 @ 21:45:13
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Annika A

Är inte avis jag heller, hade du däremot legat på en sandstrand och stekt dej hade jag blivit grön av avundsjuka!!

2009-02-28 @ 22:34:13
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0