back home

risig som fan nu. feber, huvudvärk, hosta, tät näsa. så jävla skitigt!!! jag blir väl aldrig frisk...

har iaf åkt på ålandsresa i helgen :) christian fyller år imorrn (idag) så vi firade honom lite, jag christian lillemor perrti monika kim peter och henka! henka hade aldrig haft så kul sa han :P och jag filmade honom medans han hade kul. jag hade också roligt! glad att jag är en del av den släkten, typ iaf... det enda töliga är att jag gått på värktabletter hela resan.. men det är smällar man får ta.

min nyår bestod av fylla å fight. knivskärningar bland annat. inte roligt när det händer den man bryr sig mest om i världen. men nog om det för det gick ju bra. tro bara inte vad som stod i tidningen om fyrverkerier och flaskan bara för det är lögn alltihop.

GRATTIS MIN ÄLSKADE SAMBO PÅ 22ÅRSDAGEN! gammal och grå är du snart. fan ta dig om du dör när du använder min present :P

ha de skoj med fallskärmshoppet!

nu ska jag ta mig nåt att äta.

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Ananas

Du får söka för dina problem. Du är ju inget annat än sjuk lilla vän. Inte bra.. Hoppas vi ses snart på jobbet. Kram

2009-01-05 @ 21:56:27
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Du får söka för dina problem. Du är ju inget annat än sjuk vännen. Inte bra. Hoppas vi ses på jobbet snart. kram

2009-01-05 @ 21:57:58
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Ibland vill jag bara slänga datorn i väggen. Fast det är ju inte datorns fel att man skickar dubbla kommentarer. Bahhh..:!!!

2009-01-05 @ 21:59:12
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Milla

men vad ÄR det för långvarigt skit du åkt på? :/

har jag missat nåt nu? knivskärningar, fyrverkerier och flaskor? tell me all about it.

jaså, din karl fick också ett fallskärmshopp? hihi! han kommer tycka att det är ashäftigt! puss på dig lilla du.

2009-01-05 @ 22:38:45
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0