grateful

TACK alla som kommenterat och hört av sig angående det förra inlägget.
Det värmer verkligen att det finns så många som bryr sig.
det känns bättre nu iallafall, det lär kännas sämre på begravningen.
men det tar vi då!

har kollat på en serie på tvåan nu flera dagar, "Veronica Mars". hur bra som helst! dom serieboxarna vill jag ha.

christian ska spela innebandy ikväll i stan. jag kanske ska dit å kolla :) sen ska jag till hotellet med brudarna från jobbet. hoppas de e många som kommer! sen imorrn ska jag jobba, ska bli gött för det var längesen!

Malin och Frida, ingen av er läser min blogg men ni är dom bästa som finns. skulle inte överleva utan er. tack för att ni finns!!

jag har blivit väldigt tacksam nu för tiden. det känns bra!






Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det härligt att det faktisskt finns människor som bryr sig! Det gör en varm i hjärtat..... Hoppas du hade skoj i går! Kramiz M

2009-01-10 @ 19:39:37
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Förresten håller jag tummarna för att du vinner en miljon snart... eller ja, 10 då, så det räcker...

2009-01-10 @ 19:40:27
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Milla

jag tycker du har en skitfin min på bilden. :D

ja, det var verkligen jätteroligt igår! får vi absolut göra om. synd bara att man skulle upp och jobba idag, jag var helt DÖD när klockan ringde imorse. och har varit det hela dagen. jag trodde jag fortfarande hade lite stake, men icke! :/ jag har blivit för gammal. ha det bra baby, vi hörs. puss.

2009-01-10 @ 23:24:42
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Malin

Absolut!! Allt behöver inte vara så krångligt, ett härligt gänng bara, sen spelar det ingen roll var man är eller vad man gör. Det blir skoj ändå! Funderar på en liten tjejkväll frampå igen. Jag hade aldrig klarat av att jobba efter en sån kväll. JAG är gammal och trött hih..

2009-01-11 @ 10:36:53
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0