grey day

jag mår dåligt än. ont i halsen kommer tillbaka nu känns de som. jag blir stollig på detta! men men snart struntar jag i det och tränar ändå. då kanske det bryter ut på riktigt. grå och mulen dag idag, var osäker på om det någonsin skulle bli ljust igen imorse..


En mulen men vacker bild tycker jag

idag har jag jobbat! har börjat gå på pensionerade G:s rad januari ut iallafall :) håller tummarna för att jag får fortsätta tills det nya schemat ska starta! skönt att ha lite säkerhet, fast man behöver ju fler dagar ;) så ring kära arbetskamrater, ring! hehe..

i fredags var vi ute på lite "Ladies night" på Grums Hotellet. mycket roligt, endast pga sällskapet! Cissi är ju en stjärna, eller ja, allihopa är stjärnor! hoppas alla hade lika kul som mig, även fast jag inte fick upp Jenny och Linda på dansgolvet ;) Annica dök iallafall upp på golvet efter många om och men! Malin var stammis on the floor hon ;) och Gaby och Milla shakade loss till partymusiken! en riktigt lyckad kväll! var pigg och go dagen efter och jobbade halv åtta till fyra.

min dator har craschat. inge roligt för jag har all min musik där. kan iofs spela genom den bärabara men hur gör man det? tekniksnillet. har därför lyssnat dåligt på ny musik. måste försöka lyssna mig igenom AC/DC:s "Black Ice". ska ju dit till sommarn! börjar dra ihop sig för Sälen och Metallica nu också!  ska bli roligt att komma iväg! sen ska ju jag och malin till London också om vi nu kommer iväg. när vi nu ska ha tid med det..

nej kanske dags för sängen, läste ur min bok förut, "Intrång". mycket spännande! inte en lugn stund i den boken.. rekommenderas! GOD NATT!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jajjamen! Smidig som en flodhäst gjorde hon moondance över dansgolvet! Hoppas du snart är riktigt pigg igen! Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0