New beginning

idag har jag och min kompanjon C vart ute i Ålviken hela morgonen och planerat och dessutom tagit några åk i backen för att känna på! vi var helt själva också, så de var skönt :P Kokade oss lite korv sen och satt och smaskade på innan jag åkte hem till mig och han till sig. imorrn kör vi igång med skidskola! ska bli mycket kul faktist :D har precis ring till Tessan och hon kunde ta min kvällstur imorgon så jag kan vara i backen :)

snart ska jag åka iväg till Zaring's och hämta min extranyckel som jag ska lämna till elgubbarna här ute (som förresten tycker det är rimligt att börja borra tjugo över åtta på morgonen, grrr) så dom kommer in i lägenheten imorrn eller på fredag och ska fixa mer kanaler :D yaay!

sen ikväll ska jag jobba kvart i fem till halv nio..

FYFAN VILKET VÄSEN DOM FÖR! JÄVLA ELGUBBAR!! måste ju nästan hålla för örona, känns som dom borrar mig i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Annika A

Det är bra att skriva med STORA BOKSTÄVER för då kanske gubbarna hör hihi. Vilket fint kort du hade satt in på din farfar i förra inlägget, det blev nästan så jag vinka tillbaka. Synes i kväll

2009-01-21 @ 14:59:10
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0