spagetti

så känns mina armar nu. som spagetti. känner redan att träningsvärken kommer krypande. allt detta av att lyfta, hålla i och dra i barn på skidor som bara slänger all vikt i armarna på mig :D efter ett tag blir dom tunga! men det var roligt med alla glada ungar, jag tycker själv att jag hr bra hand med barnen för dom verkar tycka de e roligt att vara med mig. ett bra tecken för framtiden kanske?

nu ska jag smörja in mig efter en evighetsdusch i skållhett vatten och sen lägga mig. börjar få ont i huvudet nu också av ansträngda ögon. får dra på mig glajjorna en stund. glasögonorm..

märks att jag vart ledig idag va?

jobb imorrn iaf!

nattnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Smakade säkert gott! Sen tjäna du in någon krona också! Hoppas du får en trevlig helg, för du är väl ledig? Kramiz M

2009-01-23 @ 15:51:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej igen! Hoppas myset var bra igår! Kan uinte du säga till Milla att jag inte kan kommentera tillbaka hos henne, eftersom jag inte har något googlekonto...man kan ändra så man har ett alternativ som heter namn/url.... Kramiz M

2009-01-24 @ 16:10:41
URL: http://tidsoptimistens.blogg
Postat av: Milla

hej gumman!

tack för igår! det var skittrevligt. :)

hur gick det på cupen? hoppas du inte var allför trött imorse. själv tror jag att jag börjar bli sjuk igen. ont i huvudet och allmänt hängig. :/

jo, jag tänkte fråga om du har din körkortsbok kvar och om jag isf kan få låna den? behöver verkligen en och vet typ inen som tagit körkort relativt nyligen. har pluggat teori på datorn som fan idag men behöver komplettera med boken känner jag. ha en fortsatt bra lördagkväll! puss.

2009-01-24 @ 19:40:46
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0