long way to the top if you wanna rock'n roll

jag sa ju att jag var sugen på en sallad från 97:an? det blev att en också. hann med att luncha med malin, så mysigt så.

sminkningen va skitkul :D sminkade mig med grönt skimmer, bara för att testa något nytt. blev ovant men snyggt :) köpte sen en brunguldig ögonskugga och en lilaskimmer, mycket snyggt :) sen en concealer och en foundation. kan inte få nog av smink, har hur mycket som helst, alla färger. det som är synd är att jag typ aldrig exprimenterar och sminkar med ögonskugga till vardags. kanske ska börja med det?

hann tyvärr inte träna igår för jag var inte hemma från stan förrän halv åtta. köpte en ny jacka på monki för halva priset ;)


så ser den ut :) finare på mig än på bild.

det blev träning ikväll istället med malin. körde lite bröst så jag inte får häng-å-slängisar, hehe.

sen hem och gjorde kyckling i pitabröd med guacamole, mycket smaskigt!

imorgon ser schemat ut så här:
  • Gå upp och äta frukost
  • Städa
  • Ut och gå
  • käka lunch
  • oplanerad slapptid
  • Träning, fotboll
  • Kväll och SOVA!
Jag är fruktansvärt godissugen. Damn, och i fönstret står sura bilar, djungelvrål, chokladaskar och gott och blandat samt att det ligger en toblerone på bordet. Tur att jag har stark karaktär (HAHA), och att Christian vägrar låta mig ta en liiiiiten liten bil. jag får gnaga på morötter istället.

saknar min dator. eller ja, musiken.

god natt





Kommentarer
Postat av: Ananas

Vänta tills ni bestämmer er att ni ska skaffa barn.. Då kommer du få häng-å-slängisar vilket du vill eller inte ;p

2009-01-14 @ 22:14:47
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0