winter of 97

97:an alltså. jag är typ stammis där. deras avokadosallad utan majs och ost är ju himmelsk! orkar inte laga mat åt mig själv. hur kommer det bli när christian jobbar i hagfors mån-tors i ett halvår typ :O kommer flytta in där nere då ja.

hehe nejdå så illa är det inte. bara känns jobbigt nu när jag är hemma för en delad tur. hade behövt sova men antar att det blir tidigt ikväll ist. eller så åker jag ner och köper en sallad nu så slänger jag i mig den och slaggar på soffan i några timmar. det får nog bli min plan! imorrn jobbar jag halv åtta till tre, blir jobbigt det med. blä. men sen är jag ledig i tre dagar! förhoppningsvis :)
är väl ledig en dag och sen klättrar jag på väggarna för att jag är rastlös.

nej nu blir det ett telefonsamtal till pizzaplacet numero uno. skäms nästan lite, hihi.

buh bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0