to late?

sitter här och snorar än. jäkla förkylning!

har jobbat idag och sen har dagen spenderats i nya lägenheten för det mesta. har målat hallen för andra gången så nu är den klar! bara sovrummet kvar nu! de närmar sig... alla klagar på värmeböljan också, varför det? när det regnar klagar ni, när det är mulet klagar ni.. nu när det väl är varmt, ja då är det för varmt. på det sättet får man aldrig som man vill! NJUT MEDANS NI KAN, SNART ÄR VINTERN HÄR!

jag har bara vart inne under "böljan" och målat typ. jag tycker det kan fortsätta lite till så jag kan njuta av den. det är så här sommaren är och ska va! varför glömmer alla det? sköna sommarnätter och kvällar utan tröjor... mums säger jag!

imorrn har jag mycket framför mig.. min enda lediga dag dena vecka och jag ska tvätta hela dan och sen ska jag till tippen kl. 9... dessutom ska jag dammsuga men det funderar jag på att göra nu. eller är det för sent att göra det tio på kvällen i en lägenhet? nee.. kommer inte orka imorrn så lika bra att få de gjort! har förresten räknat ut att jag kommer få tvätta 10 maskiner imorn.. kommer nog dela upp det ist.. haha.. christian får tvätta på fredag! gud vilken bra ide.. undrar om han tycker det också?

måste ära lite också, blir så jäkla sent nuförtiden när jag grejar me allt annat ist.. men får tina lite frysmat och dammsuga medans den är i mikron.. tur att man har en etta att dammsuga och inte ett helt hus, höhö.. dammningen har jag redan gjort så de ska väl gå fort detta! om jag väl sätter igång nån gång..

hejpa gott folk!

Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt att ni snart är klara med lägenheten! Önskar vi var det också. Det går så trögt nu i början. Jag väntar på bilder här ju! Något måste man ju få se innan det är dags att se er lya live. :) Hoppas allt är bra trots snoret! Pusspå.

2009-07-01 @ 23:15:29
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Jodå! Det ska nog bli folk av mig ocks ska du se! Jag klarade det.



Jag vill gärna ta den där loppisrundan! Trodde typ du hade tänkt dig en tur till borgviksfjället eller så först, men du har ju storslagna planer! Och det låter S K I T K U L! Värmland runt liksom. Vi får ha en stor bil då. ;) Jag avsätter självklart en dag för dig. Vi får se när det passar. Har ju rätt mycket i lägenheten just nu, men någon gång ska vi nog kunna få ihop. Jobbar du mycket? :D Pusspuss.

2009-07-03 @ 22:27:48
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Lisa

Var försiktig när du äter banan ;)

2009-07-05 @ 18:39:00
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahahaha! ;D så sjukt kul ^^



KRAM!

2009-07-06 @ 12:19:12
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0