helvetes jävlar

jaja. man fick ju se globen iaf, och dricka öl. och bo på hotell. men inget Metallica. ist ska man behöva göra om allting i maj. jaja.. jag lider med alla ddom som hade ståplats, som köade i otaliga timmar för att mötas av 3 av 4 medlemmar som säger att James Hetfield har fått magsjuka.. "kom tillbaka i maj!" jippie de gör man gärna om, inte farligt att plåga sig i iskallt väder i en kö i flera timmar. nejnej...

nejmen annars va de trevligt! johan karl och göbben är ett roligt sällskap! jag fick lämna dom tidigt på söndagkvällen pga en och annan öl för mycket (+ en appletini!) men blev väckt sen av att karl springer in och kastar is på mig! men som tur är var jag fortfarande onödigt dragen så sömnen infann sig mycket snabbt! kommer ihåg att jag nästan slängde ur christian ur sängen för att han störde mig med massa pussar. livet är hårt, haha..

lite shopping hann vi med också men mina kamrater är ju inga shopoholics direkt utan såna som stannar utanför affären och stressar en. men men..

blev skrattad åt rätt rejälv på baren vi var på igår iaf. bartendern pratade om en bar som det var bra drag på och jag fårgade var den låg. han svarade att den ligger på nåt "plan" och jag utbrister "Men hallå, jag är från Grums". hela baren gapskrattade och jag blev aningen röd i fejan! haha.. har också blivit kallad för zigenare pga att jag plockat med mig diverse hotellgrejer, haha, men det är ju rätt eller hur?

har blivit mycket thomas järvheden, fy fan va skön. kolla in feeder låten, så jäkla bra, haha.

jaja en helg med mycket skratt, öl och besvikelse har det blivit! sånt är livet! nu ska jag steka köttbullar, god natt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag led verkligen med dig och alla andra metallicafans) i helgen när jag hörde att det blivit inställt. Fan vad tråkigt. Men kul att ni hade trevligt ändå! Och en ny chans att se dom som sagt.

Vi får ta och ses snart nu va? :)

puss.

2009-03-09 @ 23:34:53
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Sofy

men jag skrev fel :@

när får jag mina presenter? du ligger efter!

2009-03-10 @ 10:00:29
URL: http://sssofy.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag har inte en enda dags jobb inplanerad denna veckan och bara en dag nästa vecka. (Hittills iaf) Så let me know when you are ready for a walk. :)

2009-03-10 @ 17:38:48
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: gaby

appeltinis, du lär dig :) de e ju så gott!!! fan va trist att de inte blev nån metallica men hittade du nått fint när du var ute å shoppade?? vi höres! kram

2009-03-11 @ 11:07:20
Postat av: Milla

Jag lovar att jag ska försöka komma ihåg att höra av mig nästa gång det är dags att beställa lite kläder. Det får nog inte bli än på ett tag bara, med tanke på den ganska dåliga ekonomin som råder i min plånka just nu! :)

2009-03-11 @ 11:25:31
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ananas

Tack tack... Tråkigt att det inte blev någon konsert.. Kommer absolut på fika eller tar en promenad.. Bara du hör av dig. Jag gör ju inte så mycket numera på dagarna :) Kramar

2009-03-11 @ 13:08:04
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0