lurigt

vädret såg underbart ut imorse när jag och vovven vaknade men tji fick vi när vi hoppade ut i tights och skinnjacka! gick och mötte Milla på en prommis som vi höll på att frysa ihjäl på, men vi varhurtiga, 1 timme och 40 min var vi ute! huvorna åkte upp och jag såg ut som en rosa kondom med solbrippor.. men den bjö ja på.. chili njöt av långpromenaden iaf och vi med när solen värmde och när vi hamnade i lä.

sen gick jag hem och slocknade på soffan ett ögonblick och sedan blev jag bjuden på mat hos malin! aldrig fel med en personlig kock..  vi gick även ännu en prommis med vovvan! hurtig så..

sedan har jag hunnit med en visit hos mormor på kalas. Mira bus, min lilla kusin, är ju för söt.. bortskämd värre men men.. blir väl så med sladdis! direkt efter mormor knallade jag och sofia upp till grusplan för lite fotbollsträning som inte riktigt höll måttet idag faktist.. men så är det ibland!

malin dök upp vid nio och kollade desperate housewifes med mig men försvann illa kvickt sen när jag hoppade i duschen. nu har jag chili hos mig igen inatt så vi ska upp till möran och gå och sen ska jag till stan för att fika lite med lite skvallersugna tjejor, can't wait!

men nu blir det sängen, känner mig ensammen..

Kommentarer
Postat av: Milla

Bra. You´re hired!

Nä, men ärligt talat, jag och Robert har suttit och diskuterat saken hela kvällen nu och vi har jättemkt idéer och blir mer och mer sugen på det faktiskt. Men HUR fan skulle man gå till väga? fatta vad mycket pengar som krävs och vi har ju inte kompetensen som krävs för att driva något sådant... Kanske får luska vidare och se om någon annan är bättre lämpad att liksom driva verksamheten framåt. :)

2009-03-25 @ 23:44:38
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-25 @ 23:50:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0