svullo

fyfan i helvetes jävlar va mätt jag är. ursäkta språket! har käkat nachos med guacamole och stark tacoköttfärs ikväll.. oh grönsaker såklart.. och uppe på de var jag ju tvungen att peta i mig några goda druvor som jag köpte förut. så nu svämmar jag över här i soffan!

men jag var faktist värd en mumsig middag som denna eftersomjag och Milla var och boxades förut! mycket roligt! ska bli lite som en tradition nu på måndagar. perfekt inför beach 2009.. enda tråkiga med middagen vr att jag måste äta den själv :P tacos är ju en sällskapsrätt.. jaja, var sugen på de så :)

nu kollar jag på hundcoachen. men jag tycker det är tråkigt att han nästan bara tar upp så "lätta fall" av hundproblem.. iofs idag var det bra för såna som har stressade hundar men men..

denna vecka jobbar jag alla dagar utom onsdag. blir bra i kassan de.. jobbar tre helger framåt så de kommer suga i öltarmen *suck* får göra som Gaby och jobba lite trött.. hehe.

nu tog dom upp ett bra problem på hundcoachen! dra i kopplet och utfall mot hundar! blir intressant...

Kommentarer
Postat av: Annika A

Måste bli bra i halsen först och så ska det sluta blåsa, sen är walkingwoman på G igen!! haha

2009-03-30 @ 21:34:13
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0