the list of the day

tråkigt nu. lista blir.

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Sara Maria Gård

Smeknamn: Gård

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oasis - stop crying your heart out

Beroende av:  cola light vid bakfylla

Vad tror folk om dig?:  jadu, antagligen vad jag har gett dom intryck av

Stämmer det?: det kan det göra

Vad får du oftast komplimanger för?:  att jag är snabbtänkt och ganska klipsk

Vad säger du för att imponera på någon?:  jag pratar om saker som jag har gemensamt med personen jag vill impa på

Hur imponerar man på dig?:  genom att våga komma fram och prata om andra saker än fylleflörtande

Brukar du skratta för dig själv?: skratta, prata you name it, I'm doin' it.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "Godnatt ;) pussar!"

Var bor du?: Grums, där det luktar pengar du vet?

Trivs du där: Jorå, men inte i lägenheten just nu. måste bo större snart!

Äger du några converse: Nope, men alla andra skor i världen typ.

Sprit, cider, vin eller öl:  Öl, öl, öl och öl

Brukar du bli för full: det händer, ja

Är du allergisk mot något:  inte vad jag vet!

Har du haft sex idag: Nej, är ju gräsänka nu..

Hur svarar du i mobilen:  oftast: "ah hallå?"

Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på vad jag är ledsen på. oftast skickar jag sms

Antal timmar sömn inatt: hmm 7 h och jag njöt av varenda en

Brukar du komma i tid:  till jobbet : alltid. annars: sällan

 

När mår du bra:  På helgen när jag antingen är ute och festar, eller när jag har en riktigt mysig kväll med Christian.

När blev du fotad senast: var nog sälen det

Hur känner du dig nu: lite ensam men annars ganska fint

Vanligaste färg på dina kläder: svart antagligen

Vad tycker du om fötter: usch!

Vad saknar du: ett större boende, ett välbetalt jobb

Hade du en bra kväll igår: Jora, lite ensamt men annars så!

Favorit dryck på morgonen: Te

Rakar du benen:  Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt tolv?

Är du blyg?: kanske inte så blyg utan mer osäker

Sysslar du med någon idrott: fotboll!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mja kanske det, har inte riktigt upplevt det än men :)

Har du spytt offentligt: Ja, tyvärr..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ragga ;)

Är du bortskämd: kanske lite

Vad gör du i morgon: städar och går på matmässa med mamsen. och kollar greys anatomy såklart!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  jag gillar Sarah Jessica Parker faktist.. tycker hon verkar äkta..

Vad längtar du till?: Sommaren med uteserveringar och grillkvällar..

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja absolut

Vad använder du för shampoo?: öhm barnängen tror jag

Hur gammal är du: 20 år. usch va gammalt..

Tycker du om någon just nu: japp min goa sambo

Gröna eller röda äppeln: halvröda

Gillar du golf: sporten, nej. bilen, jora.

Vilken tid gick du upp idag: 07.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Det är alltid okej att gråta. även fast jag känner mig ganska obekväm när någon annan gråter. själv gråter jag sällan, men vissa grejer kan få mig att böla som en baby direkt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa ett fint hus vid sjön eller nåt, resa bort i några månader.

Bär du glasögon eller linser: Har glasögon när jag kollar tv och läser, håller på att prova linser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: tungan och öronen

Vill du gifta dig: har ingen betydelse

Vill du ha barn: jajemän, nån gång

Solar du ofta: Nej, blir så jävla rastlös

Är du bra på att laga mat: beror på vad jag gör, men brukar få till det ganska bra. Tacos är min paradrätt (haha)

 

Är du flygrädd: Nej, mer rädd för lock i öronen

Hur vig är du: som ett kylskåp!

Är du musikalisk?: kan inte sjunga och inte spela gitarr men annars så ;)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller must vid rätt årstid! cola light vid bakfylla

Vilken är din favoritglass: vanilj med krossad choklad

Tror du på ett liv efter döden: vill tro på det iaf

Tycker du om sushi: varken hiss eller diss

Vad äter du helst när du ser på film: oftast ingenting

Har du tandläkarskräck: Nej, har inga problem med det. men får se vad tandläkaren sger om tungstaven..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon! tänk vad underbart med solsken och fågelkvitter på morgonen.

Vilken ögonfärg har du: bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: det minns jag inte

Biter du på naglarna:  nej, kan bita av dom om dom gått av bara..

Hur ofta tränar/motionerar du: oftast minst två ggr/vecka

Senaste låt du hörde: Kid rock feat. Sheryl Crow - Pictures

 

slänger in och utmanar: Gaby, Milla, Annika och Jenny ;)


Kommentarer
Postat av: gaby

gah!!! vilken jävla lista.. dår se när ja får tid över till å göra den.. :p hoppas di å mor din får de trevligt ikväll.. kram

2009-04-01 @ 11:26:25
URL: http://gavys.blogg.se/
Postat av: Annika A

Instämmer med Gaby, mycke jobb på den listan. Svar kommer nån dag....

2009-04-01 @ 11:39:39
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 11:45:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Milla

Verkar bara vara jag som orkat göra listan. :)

2009-04-01 @ 21:06:08
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0