we rock

Dio - we rock just nu.

malin ligger å är slapp i sängen, jag måste snart börja med maten eller nåt så jag inte blir så stressad som jag alltid är när jag ska börja två.

jag är inge glad idag, men det blir nog bättre när christian kommer hem ikväll :)

imorrn ska staven i tungan bytas till en mindre, får se hu det känns! jag åt en god smörgås förut med makrill i tomatsås på. gott.

vilket intressant liv jag har va? undrar vem jag jobbar med idag, har ingen koll nu för tiden, man bara blir bokad åså vips så ska man jobba.

vad ska man göra för mat då liksom? nu vet jag. kyckling i currysås. MUMS! det älskas!

nu ska jag hämta posten, och vänta på att slappmalin ska vakna till liv.

c u later

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du känner dig gladare nu, och att din helg blir finfin!! kramiz M

2009-03-13 @ 09:46:02
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0