100 år

100 år sen jag skrev nu. inte orkat eller haft tid över jul! men julen var bra och några roliga utekvällar har man hunnit med! nu är det dan innan nyår och jag har precis vart i stan och köpt en ny nyårsklänning för den jag köpt på tradera var hemsk!!! såg ut som en bakelse typ.. blä..

nu blev det en lila tubtoppsklänning från vero moda med svarta smycken och skor till, klänningen var typ i stretchigt mjukistyg så de blir bra ;) kan jag ha den fler ggr! klänningen jag hade förra nyår har jag aldrig använt nå mer, hehe..

farfar var hemma under jul också! :) men nu ska christian ha datorn så ja kanske återkommer. ska träna hunn nu!

Kommentarer
Postat av: Milla

jaså? den klänningen såg ju skitfin ut på bilden? fast den du var iväg och köptelät ännu läckrare!

ha så kul ikväll nu då. gott nytt år. :)

2008-12-31 @ 13:51:06
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

tack för dina värmande och peppande ord. det behövdes verkligen. :) jaa, kanske dags att skaffa andra mål, men innan har jag ju typ inte ens haft några utan bara tagit dagen som den kom liksom. resa skulle jag gladeligen göra om ekonomin tillät! sistaminutenresor kan man ju ta,men jonas är jufattig som en kyrkråtta han med och prioriterar inte sånt. men någon resa ska det väl förhoppningsvis bli. bra nyårslöfte du har. :D

själv har jag nog en rejäl 26årskris också, känner mig oerhört stressad över att jag inte har: jobb, barn, hus, bil ja, du vet, allt som ALLA andra har i min ålder. men det ordnar sig nog för mig också får vi hoppas. :)jag har ett litet ess i rockärmen. tack igen för att du är en sån bra vän och bryr dig om mina stackars ynkliga problem. kärlek!

2009-01-02 @ 21:23:52
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0