julbord

nyss hemkommen från ett julbord på hotellet här i grums! mycket trevligt med alla arbetskamrater, inräknat de två som ska sluta och Gunvor som går i pension ;) vilken stjärna! har aldrig skrattat så mycket som när hon skulle sätta på Annika O en blöja!! "Nu får du gå i denna i en vecka, vad tror du hemtjänsten har för resurser egentligen?!" hahahaha..
maten var supergod och jag fick många pikar från bordskamraterna (läs Annika Olsson) om att jag hade en välfylld tallrik! tur att man har fem magar ;) eller var det fler? tycker att vi får ta ett litet party någon kväll! synd att vi inte kan vara här ;/ skulle bli så trångt.. men är vi inte så många så går det nog :) om ni är intresserade? vi kan ju spela gh och supermario med ratt ;D

har blivit förkyld igen också.. när halsen gav sig började näsan och huvudvärken. ögona rinner och jag ser allmänt risig ut.. men men inget som inte en ipren och nässpray rår på!

till möran kommer min favoritjycke hit. då ska vi gå till farmor och farfar och hälsa på! köpa med lite kaffebröd och töla lite :) blir kul! kanske ska kasta ihop lite hembakat istället? lite roligare åså går det ju så fort.. en liten kladdkaka är ju aldrig fel :)

är sugen på massa böcker också! har kollat in några idag som jag ska köpa efter jul. "Vargbröder" bland annat. läser barnböcker jag, haha.. jo och "Den oändliga historien", den har jag velat läsa länge... filmen är ju så underbar! grinar så de skvätter när hästen drunknar i leran.. ;(

har satt upp granen som jag köpte i Ullared också :) blev skitsnygg brevid min tomte! har du satt upp din än Milla?

nej nu blire nog sängen snart, kurera mig med en bok. c' ya

Kommentarer
Postat av: Milla

men gud vad tråkigt att du gått och blivit sjuk. :/ hoppas du inte åker på nåt sånt där långvarigt skit som jag gjorde. klart jag satt upp min gran! det gjorde jag direkt jag kom hem. ;)

haha! ja, kanske borde hyra en stuga över en hel helg i ullared. eller så tar vi buss? slipper vi tänka på det där med körandet. :) du kan hävda att ledinplattan inte är din hur mycket som helst, jag tror att den är det tills motsatsen är bevisad. :D hoppas du mår bättre snart sugah! puss.

2008-12-03 @ 22:43:13
URL: http://www.millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0