guitarmode

vackert väder.

igår var jag inne och shoppade lite. blev två tröjor, tre par byxor, en top och lite underkläder. jag och syrran var ganska trötta efter en sån heldag! sen åkte jag hem till sandra och kollade på resor, idag ska vi boka! :) blir kreta den 15:e augusti, oohh va skönt.. man måste ha nåt att se fram emot när man ska jobba hela sommaren! sen åkte jag hem och jag och christian gjorde våfflor och tittade på "What happens in Vegas", helt okej film. sen så sov vi ;)

idag när jag vaknade var klockan 20 över 10 (!) så det blev att snabbt flyga upp och trycka i mig lite frukost till insulinet. lite sent blev de men men.. nu ska jag nog ta tag i mitt liv och boka en klipptid, jag ser ut som ett skatbo i huvet..

yeahyeah, later.

Volbeat strömmar ur mina högtalare denna morgon.

Kommentarer
Postat av: fanny

hoppas du får en fin dag :]

2008-06-24 @ 11:37:19
URL: http://fannyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0