lonely

japp nu sitter jag på jobbet och väntar på resten av mina arbetskamrater som börjar halv åtta. själv började jag sju idag ;p jobbar till halv tre, sen ska nog jag och Christian åka in till stan och köpa min efterlängtade diskmaskin! =) mycket bra, mycket bra.

jag skrev ju att christian jobbade över häromdan? han kom inte hem förrän halv två på natten!!! 06.30-01.30, det är ju sjukt.

igår jobbade jag dubbeltur så de finns inte mycket att säga om den dagen. jag var faktist lite besviken över att inte Ryssland vann mot Spanien igår. Men resultatet var rättvist, måste man ju säga!

Nej nu får det faktist ta och komma någon, tråkigt att vara här ensam...

Creed - One last breath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0