I'm never naked...

Im tattoed.

det är nåt jag skulle vilja säga iaf. haha. verkar ha hittat vad jag vill ha nu iaf, efter ett par års letande. viktigt att det bli rätt, när man ska ha de på sig resten av livet! ska med Stefan på fredag och kolla in när han gaddar sig, lutar mot att jag beställer tid medans jag är där! har massa bilder som ska visas så får vi se vad dom säger ! spännande

idag ser planering ut såhär: duscha, städa, laga mat, jobba, sova. typ iaf, finns ju inget att göra.

syrran skulle fixa biljetter till AC/DC igår också. gick ju inte så bra! hon satt på internet och försökte få tag i dom men icke nej. hon lyssnar inte på mig, biljettexperten, om att åka in till scala och stå i kö där och garanterat få biljetter! nej gud nej lyssna aldrig på din kloka syster. u får hon köpa dyyyyra biljetter på blocket. så kan det gå! kanske ska åka dit jag med, vore ju kul att se dom, även fast jag inte är ett större fan av Brian Johnson, utan gillar Bon Scott mer. men men :)


har laddat ner ett nytt GuitarHero också, som jag vill att mannen i huset ska bränna ut, men det kopplar inte riktigt verkar det som. han drog förresten ut för att kolla hockey, boooring!

väntar på snön. VART ÄR DEN?

Iron maiden - Prowler
- Grrr vilken låt!
Iron maiden - The Clansman [Live in RockinRio] - finner inga ord.

Kommentarer
Postat av: Annika A

Hejhej och tack för trevligt jobbsällskap!! ha det;)

2008-10-12 @ 20:30:22
Postat av: coolingen

ursäkta då! men jag ville inte va ensam

2008-10-15 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0