Die hard 2...

..sitter jag och christian och dötittar på nu.. har jobbat ikväll, och imorse också för den delen :P blev en 11timmarsdag idag! men då är jag ju ledig imorrn, mmmm... imorn kväll ska vi på humorshow också! Christians mamma fråga om vi ville med och vi är inte sena på att hänga på! ska bli skoj

lördag vill jag ut, någon som är på? har tänkt mig en rolig förfest och sedan nöjesfabriken, låter inte det bra?

något musiktips idag? hmm en gammal klassiker kanske

Guns n' roses - Aint it fun

och en till favorit

Slipknot - wait and bleed

nej dags för sängen kanske? är inget direkt fan av die hard filmerna :P en film jag inte sett på länge som jag tror jag ska kolla på imorrn är Detroit rock city, en av de bästa filmerna som gjorts enligt mig! men smaken är som baken ;)

det blir nog one tree hill och detroit rock city imorrn, kanske ska gå upp tidigt och börja? kan ju vika tvätt samtidigt..

tål att tänkas på. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0