WOHO!

sitter här och är allmänt glad eftersom jag har tre bra nya album att lyssna på! MUMS!

Volbeat - Guitar Gangsters and Cadillac blood
The Offspring - Raise and fall, rage and grace
Metallica - Death Magnetic

idag ska jag hem till mamsen och papsen och käka mat, farmor och farfar kommer också :) min kära farfar..

sen blir det nog stan, får se vart dt bär av. skulle behöva åka till jysk, lidl, öb och maxi. får se vad man hinner med! har öb i stan öppnat än?

i helgen var man hos Malin Hall, en arbetskamrat. det var skitkul måste jag säga, så kul att få se alla utanför jobbet liksom. haha Cissi, du var en stjärna på Roger Pontares "när vindarna viskar mitt namn"! roligaste jag sett på länge.
sen spelade jag match på lördag och då vann vi serien med tre matcher kvar :D nu är målet att gå obesegrade ur serien och det målet ska vi uppnå! så himla bra stämning nu i laget, känns skitbra om alla fortsätter till nästa år.

nej nu ska jag plocka iordning i köket. vill flytta här i från nu! är så trött på detta trånga ställe. jag vill ta med mig Christian å flytta till radhus :D nu nu nu.

The Offspring - Youre gonna go far, kid
Volbeat - Hallelujah Goat

nej nu ska jag ta tag i mitt liv och städa.
over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha,,, Jaa Cissi, hon är allt en stjärna för sig... Nästa år anmäler vi henne till Idol! Hon skulle göra succe....på ett eller annat sätt! Ha en bra dag!

2008-09-11 @ 12:53:01
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: sara

de tycker jag lätt att vi gör! vi blir ju sambos snart också ;)

2008-09-18 @ 22:29:31
Postat av: Malin

Är jag trög eller är jag trög? Sambos? Vem, vilka????? Ha en bra dag!

2008-09-29 @ 09:10:20
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0