skrubby

har vart i stugan idag! hur jävla skönt osm helst var det där. sen har jag och mammsi vart på Ö.B också, hur lyckas vi alltid gå där inne så länge?1½ h blev vi kvar därnne.. den dyraste grejen jag köpte var olivolja som kostade 35 kr. allt gick på 450 spänn. då handlade jag ganska bra eller hur? köpte iaf peeling och ansiktsmasker som jag ska inviga nu! hemmaspa för hela slanten. dom där obligatoriska godispåsarna följde ju med hem också så någon sån kanske man inviger ikväll ;)

nu ska jag vara social med mig själv. sätta på en film sen och mysa ner mig i soffan i min sköna ensamhet! älska ledigt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Klart jag vet vad en KÄNNING är, däremot verkar jag ej vara läskunnig eftersom jag trodde det stod kLänning. ;)

Tack för work outen idag!

Hoppas du haft en skön spa-kväll! Puss.

2009-04-06 @ 23:31:03
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0