hahaha

om ni såg mitt hår nu skulle ni också skratta. ingen bra idee att lägga sig med blött hår för min del. hahahaha. jag ser ut som ett skatbo.

idag har jag fullt upp. inte riktigt än men snart. Min skidskolekompanjon C kommer snart och vi ska åka runt och sätta upp lappar om skidskolan! så om du läser detta, ring mig om din unge vill vara med :D först till kvarn!
sen ska jag på hemskt möte på jobbet där dom ska dela upp gruppen ;/ inge roligt! sen har ju inte jag en aning om hur det blir med denna "Vikariebanken". usch, det låter inge bra iaf.

efter det blir det roligare saker! då ska jag och mamma in och bli sminkade på makeupstore! vi fick det i födelsedagspresent av moster. ska bli skitkul!

efter det när jag kommer hem ska jag träna med malin och zandra om dom orkar vänta på mig. känns gött de med den träningsvärken jag har nu, men jag måste komma igång! minst tre ggr i veckan ska det tränas, punkt slut!

dom håller på och borrar uti trappuppgången. känns som dom borrar mig i huvudet! inge kul. fyfaan va sugen jag är på en sallad från 97:an nu.. ge mig...


hörs ses hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0