in the buildning

nu är elgubbarna inne hos mig :O här får dom inget kaffe iaf... dom väckte mig imorse när dom ringde på dörren. lite pinsamt att öppna i morgonrock men men!

tror banne mig att jag får skaffa linser nu.. får ont i huvudet så fort jag ska läsa eller se på tv. när glajjera åker på så går det över! jaja..

är så jäkla shoppingsugen! känner mig så tråkig som går runt i mjukisbyxor och linne varje dag, aldrig sminkar mig eller nåt.. nu saknar man skolan lite faktist när man hade en anledning att göra sig fin. nu får det duga med ett diadem när man går till ICA.. skamligt... iofs var väl mjukisbyxor mitt huvudplagg i skolan också hehe.. ska iallafall in en sväng till stan imorrn med Malin i mellan dubbelturen. en liten snabbis! har inte vart inne på rean nånting iår "klapp på axeln".

elgubbarna har dragit en ful list över våran dörr :( vit mot vår svarta dörrlist.. usch... får måla någon dag...

blir sugen på att köpa gummistövlar när jag ser Marita på jobbets söta :) blir nog ett par rosa till sommaren kanske. att plocka svamp i! och kanske festa i? snyggt.

Later, måste se till så inte gubbarna slarvar..

Kommentarer
Postat av: Malin

Du skulle nog kunna ta en potatis ssäck över dig och vara lika söt ändå, hihi... Så vad där det för fel på mjukisbrallor? Kramiz M

2009-01-22 @ 12:09:02
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inge fel på mjukisbyxor. Det tar jag på mig så fort jag kommer hem :) Inge fel att inte sminka sig heller.. Jag har också väldigt sällan smink. men vi r lika söta ändå :) Det är nog så de flesta fotbollstjejer är skulle jag tro :) Kramar

2009-01-22 @ 16:08:06
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: sofy

hah, du har visst vart inne på rean, när du ringde till mig och tvingade upp mig! sådeså!

2009-01-22 @ 21:56:37
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0