söndag

hur kommer det sig att jag sitter här, klockan 1 på en söndag, och är lite smått festsugen?! inte rimligt för fem öre. igår var jag inte fest sugen direkt och det fanns inget kul heller. så jag var chaufför åt christian och henka istället. och medans dom var i stan satt jag på nyängen klockan 22.00-01.20 med malin och läste oköpta tidningar :P lite gratislektyr! höll henne sällskap när hon jobbade natt :) sen åkte jag iväg och hämtade pöjkera med Peter som sällskap. sen tillbaka till nyänga för nattamat och herregud va folk det var då. två busslaster och stackars malin som vart kissnödig sen klockan elva på kvällen. inte kul när man är ensam i en affär om natten!

idag blir det matlagning och kanske hockey om jag orkar, tycker det är såååå tråkigt men Malin och Zandra skulle kanske dit så jag hänger kanske på.

jag funderar på kyckling med fajitakryddning.. mmmm.. men vad ska man ha til? creme fraiche och... ? pitabröd?
dagens ilandsproblem.

Kommentarer
Postat av: Milla

vad schysst! du kan väl höra av dig när du hittat boken då. :)

jaså, christian var ute igår igen? det var värst vilket partyanimal han är!

pitabröd till passar ju skitbra. jag åt det häromdagen, fast med quorn istället för kyckling. pita, creme fraiche och en fräsch sallad. :)

2009-01-25 @ 15:26:25
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ananas

Då tycker jag att du och Christian ska gå en spökvandring. Kan säga att det inte blir samma sak att gå i Gamla stan efter den rundan :) Kramkram

2009-01-25 @ 22:43:50
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0