ghost

vi satt och pratade på julkalendrar igår på julbordet. blev jättesugen på att se den bästa kalendern igen, "spöket på greveholm"! så jäkla  bra. försökte ladda hem den men den var på 8 gb! :O ne de har jag inte plats för. så jag funderar på att köpa den och "Trolltider" :) även fast jag inte var född när den visades så har jag sett den och den är underbar. varför är dagens julkalendrar så dåliga? är det för att man vuxit upp nu och inte tycker att alla barnprogram är lika bra nu som man tyckte då? tål att tänkas på..

"Pelle svanslös" är en mycket bra kalender också men den har syrran hemma så den kan jag åka dit och titta på :)

kalendrarna kostar 169 på cdon.com, kanske ska slå till? komma i lite julstämning ^^

sitter här med min bästa vän som alltid är mig trogen, som är helt beroende av mig och som har världens vackraste ögon. min lilla vovve, hihi. han är på besök här för att mamsen är i staden en sväng. vi ska snart gå ut en sväng och gå, leka lite i snön :)

ikväll ska jag färga håret hos mick. ska bli gött, känner mig nästan gråhårig nu.. haha..

imorrn ska jag jobba kvällen. får hoppas att förkylningen lagt sig lite iaf, imorse vaknade jag av att tungan var som sandpapper. ingen skön känsla. dessutom rinner det av näsan mitt i natten så jag får springa upp och hämta papper. blä.

nej nu ska jag ta tag i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Milla

i loooove trolltider! fan vad bra.

tack lilla hjärtat, vad snäll du är. hade inte klockan varit så förbannat mycket hade jag tagit dig på orden och gjort slag i saken. nu ska jag ju dock upp och jobba imorgon bitti. börjar bara kännas så ensamt utan jonas. ingen hemma i lägenheten när man kommer hem på kvällen. och den stora, skrämmande sängen som är alldeles tom är inte ett dugg lockande. :/ men vi kanske kan ses någon dag. är du piggare nu eller? puss och godnatt.

2008-12-04 @ 23:49:45
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0