uttråkad

japp jag har tråkigt, kolade Jennys sida och fick se denna lista.. so here it comes..

Vilken är din favorit ?

Färg: rött
Årstid: alla! varje årstid har sin charm.
Veckodag: ingen betydelse när man är i vårdyrket..
Högtid: Jul :)
Bok: Harry Potter (jag vet att jag är nörd)
Författare: Niel Strauss
Film: Detroit Rock City, American history x, Gone in 60 seconds
Animerad film: Hitta Nemo, Shrek
Tv serie: Greys anatomy, one tree hill, brothers and sisters
Låt: Hallowed be thy name
Artist: Maiden, Metallica, Guns n' roses, ozzy m.m m.m
Skådespelare: Adam Sandler, Jim Carrie
Djur: Min Chili dog ;)
Resmål: USA
Stad i sverige: Sälen (är sälen en stad?)
Transportmedel: Bil
Sport att utöva: FOTBOLL
Sport att titta på: Fotboll och bandy
Maträtt: Torsk i äggsås
Dessert: chokladdoppad frukt
Krydda: vitpeppar
Dryck utan alkohol: kolsyrat Vatten  och julmust
Dryck med alkohol: Öl
Frukt: clementiner
Grönsak: gurka
Blomma: jasmin och syrén
Plats i hemmet: På soffan
Plats på jorden: hemma
Tidning: modetidning
Kvällstidning: Aftonbladet
Klädstil: blandat men mest mjukis
Klädesplagg: Min Guns n' Roseströja
Ljud: Min musik
Godis: Choklad och lakrits
Pryl: mobilen
Hus eller lägenhet: lägenhet
Skor: allt från sneakers till pumps
Drink: En suris
Glass: cornetto citron
Person i din närhet: Christian och mamma :)

Om du blir utmanad att svara på Favoritlistan ska du kopiera den här texten och all text ovanför och byta ut svaren mot dina egna, sen ska du också lägga till en sista fråga längst ned på listan innan du utmanar någon annan. Då kommer listan hela tiden växa!

jag utmanar alla som läser detta ;) HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0