heartshaped box

lite nirvana nu på morgonkvisten. inga fel.

tänkte slänga mig in i duschen innan malin kommer och hämtar mig så de blir gymmet :P duscha innan man tränar är väl nte så bra, men så här ofräsch kan man inte visa sig ute! sen bär det av in till stan och köpa födelsedagspresent till mick som fyller hela 18 imorrn ;) mycken gratualtioner.

har hört ryktas om att det kanske blir lite fest ikväll också om man ha tur. synd att inte limpan är hemma bara.

har förresten kpt biljetter till Metallica nu också! blev sittplats den här gången, ska bli så jävla skönt att inte stå i kö! lite törrt är det men, kommer nog fler tillfällen att ha ståplats. hade ändå inte fått några såna biljetter för dom såldes slut på 10 min :)  jaja.. kanske dags att ladda ner ac/dc:s nya också, har fått höra att jag är en hårdrocksbesvikelse för en person eftersom jag inte lyssnat än! jobbigt att va alla till lags, men men :)

dessutom har jag en liten roadtrip inplanerad! den 1:e december åker jag och vissa utvalda stjärnor från jobbet till Ullared! ska bli superkul! då blir det hårdrock i stereon när jag kör, det är en sak som är säker! men men, vi får väl ta med lite Ted Gärdestad till Anna också så hon inte blir ledsen.. BUU vi får fösöka dra ihop en bil till bara så alla som vill (och får) får följa med :) ser fram emot de iaf!

blir väl träna nu iaf, sen kanske träna ikväll? om det inte blir fest förståss! inte lätt, inte lätt..

sen blir man ju gammal på måndag.. usch.. vet inte om jag vill. jora kanske. ska stå i kö till systemet innan de öppnar iaf! hehe nerå.

tråkigt att christian jobbar så förbannat mycke nu. vill på bio eller käka ja, mysa lite. idag har vi förresten 2 år och 9 månader. wiho! haha mycket att fira...

är lite göbbig idag med mina musiktips.

Nationalteatern - Men bara om min älskade väntar - skön raspig röst, totta
Gary Moore & Phil Lynott - Parisienne walkways - vilket jäva intro

äh vafan drar till med en Nirvana till;

Nirvana - In bloom


jappjapp, over and out.


Kommentarer
Postat av: Ananas

Åhh, Ted Gärdestad! Precis vad jag vill lyssna på :) Hahaha.. Trevlig dag! Kramen

2008-10-28 @ 13:12:29
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Annika A

Grattis, ser att du tipsar om nationalteatern. Det var tider det, kan bidra med en sån cd till resan :)

2008-10-28 @ 17:34:30
Postat av: ANNIKA

Ted Gärdestad kommer inte att spelas i min bil!!!!!!!!

Totta bjöd in mig till hans hotellrum en gång. Jag var väl ca sexton el sjutton. Hur creepy är inte det????!!!!!!!

2008-10-29 @ 10:43:16
Postat av: Sara

haha allas vår Annica - en groupie? nej Ted Gärdestad är utesluten ur vårt sällskap!

2008-10-29 @ 16:29:10
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, ska ni dit! Avundsjuk!!!!

2008-10-30 @ 12:01:17
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Förresten, jag hissar både Ted och N.T...

kanonbra båda 2!!!

2008-10-30 @ 12:02:40
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: ANNIKA

Groupie åt Totta N ???!!!! Skulle inte tro det!!! Du skulle ha sett följet han hade med sig. 50+ och hårdsminkade från tårna. Och då överdriver jag inte. Förresten så klev han av tåget i Edsäter. Där har inte ett tåg stannat på 40 år. Men vad gör man inte för Totta(som troligtvis var för full för att kliva av i Hudiksvall).

2008-10-30 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0