Tschena!

så låter jag nu. haha, för en timme sen tänkte jag att "fan det här var inni helvete onödigt lidande!" sen kickade iprenen i och nu är jag nöjd igen :) maten gick bra och ligger nere i magen nu, lättkäkad soppa blidde det, med svamp. plus en piggelin på det, mycket gott! jag har alltså piercat tungan idag och försöker nu vänja mig vid att ha två kulor i munnen som bara känns ivägen! pappa säger att jag inte är välkommen hos dom mer pga av denna, men jag tror han inte.. hehe...

var iväg til K-D alltså förut och tog lite hål. jag och malin och sen kom stefan också. malin har ju också i tungan så hon är min klippa när jag behöver svar! ska bli så roligt att åka till sälen tillsammans, verkligen unna oss en liten resa! london blir ju också senare i vår/sommar!

så jäkla kul att se ungarna i skidskolan nu! alla är så duktiga och åker som bara den, börjar få slut på grejer att lära dom nu, blir mest friåk och hopp i guppet! men huvudsaken är att dom har roligt!

skrivandet var svårt idag.. haha.. ska äta lite is nu.. är lite nervös för imorrn när jag vaknar... hoppas jag sover hela natten..

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi...nu vet du ju redan så jag skriver inga namn här! En fin alla hjärtans dag önskar jag dig ! Kramiz M

2009-02-14 @ 10:05:14
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: milla

jag hoppas att du inte har alltför ont i truten?

ha en mysig allahjärtans! pusskram.

2009-02-14 @ 17:15:06
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ananas

Dregla inte för mycket bara ;)

2009-02-14 @ 21:55:06
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0