beställt!

bordet beställdes i förrgår, vi var in på EM och skulle kolla och provsitta men de fanns ju såklrat inte inne.. men vi beställde de ändå och nu är jag nervös för om bordet är svart eller mörkbrunt!! :( hoppas verkligen på svart..

har vart ledig i tre dagar nu och två av dem dagarna har spenderats bakis.. har inte fått nånting gjort i lägenheten! eller jo, jag målade garderoben i fredags så nu är den helvit. det var målat en ful gubbe på väggen så den måla jag över.. chrsitian är där nu och spacklar i sovrummet. imorrn ska jag måla färdigt det, för på torsdag kommer peter och tapetserar! spännande!

nu ska jag värma lite fiskbullar strax och koka lite potatis.. sen lir det jobb för hela slanten! har en riktig grisvecka nu, jobbar mån-tors sen ledig fredag och sen jobbar jag lör-mån. men sen blir det bara en kort veckas jobb sen har jag nio dagars semester ;) det ska njutas av! jag och Mick funderar på att ta en roadtrip ner tilll GBG för att shoppa, kanske ta en avstickare till Ullared ;) hoppas planerna går i lås!

en tripp till de lokala loppisarna med Milla ska hinnas med också! det blir nog nästa vecka, då är jag ledig både mån och tisdag :)

nej dags att ta tag i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åååh, Ullared! Jag drömmer mig bort... Men loppis ska bli skitkul det med. Längtar! Puss.

2009-07-13 @ 22:56:37
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Tessan

Ja, han är duktig våran lilla kille :)

Haha, hoppas allt är bra med er!

Kramar

2009-07-18 @ 12:12:03
URL: http://lelvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0