dead by april

losing you. robinson 2009. jävligt bra låt.
lyssnar lite smått på dom nu, hela skivan är helt okej faktist! dags att göra en ny skiva till bilen nämligen. behöver inspiration. Bandit ger mig inte vad jag behöver längre, så jag säger adjö på ett tag till dom. får hitta andra sätt att lyssna på bra ny musik. ge mig förslag!! jag är helt borta när det gäller sånt nu, jag som brukade vara först med all ny musik förr...

va ute i helgas hos Gabs, mycket trevligt! det blev både ankan och nöjes, har ett minne av att vi sprang till nöjes, och att jag flåsade som en hund. kollade in cruicified barbara lite snabbt och lyckades komma så jag fick höra dom två bästa låtarna! "losing the game" och "rock'nroll bachelor" har man tur så har man!

ska iväg och boxas med milla alldeles snart, tänkte iaf börja på en skiva innan dess. ska ju bränna en skiva till lilla Nico också innan onsdag! ska fostra honom till en lite hårdrockare, muhaha..

har hunnit med mycket idag, har vart på fika hos anna som är stor som ett hus nu. snart kommer det en liten onge! jag tror på en tjej ja, malin tror en kille. heja rosa! sen har jag varit ute i ålviken med christian nr. 2 och räknat pengar och fixat fram adresser till alla ungarna som var med. måste säga att vi är duktiga på att gissa! och tacka för en skitkul säsong, skulle nog inte vara så kul om inte han var med faktist, blivit många skratt! haha.. totalt 1200 kr var tjänade vi på det också, klirr i kassan, höhö.

nej nu jävlar blire bränna skiva!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, det var inte helt fel. Känner mig dock lite småskakis i armarna fortfarande. :P Kommer nog ha SKITONT imorgon. Men det är det värt.

Ringer och bokar oss på måndag också då! Kul att du följde med, även om man (läs: JAG) flåsar för mycket för att hinna/orka prata. ;) Duschen efteråt var också jävligt skön måste jag säga. Puss.

2009-03-23 @ 20:23:03
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ananas

Tack tack för det trevliga sällskapet och fikan :)Kramar

2009-03-23 @ 21:35:08
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0