haha

nu skriver jag emot mig själv men hittade en lista som jag var tvungen att lägga in...

1. Hur gammal är du om fem år?25
2.Vem var den sista du träffade? Christian
3. Hur lång är du? 159
4. Vilken var den senaste film du sett? Butterfly effect (igen)
5. Vem ringde du senast? Christian
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ska du ha nån mat får du komma hem NU"
7. Vad är helgens planer? Helgen är slut! men nästa helg blir det jobb
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms tror jag
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 10.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Vår katt när jag var liten, bara kom till oss och bestämde sig för att bo hos oss
14. Vilken är din favoritplats? I sommarstugan
15. Vilken plats föredrar du minst? mitt kök
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett fint hus, med ett bra jobb och med familj
17. Vad skrämde dig som barn? jag var en skåpråtta som barn så min mamma och pappa satte in en liten figur som skrattade när man öppnade skafferiet. Den var urläskig! jag kallade den för Ujjujjen
18. Vem fick dig att skratta senast? Christian antar jag, jävla pajas, haha.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda, men just nu är den stationären inlämnad(hos pappa)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 8 st. totalt
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, ack värmeland du sköna!
24. Har du någon gång spytt på någon?? På mamma när jag var spädis antar jag, annars inte.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor, älskar strumpor!
26. Är du social? Det beror på, känner jag mig inte bekväm kan jag göra mig totalt osynlig
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj med krossad choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag har sagt till Christian att han ska få en bil men då behöver jag vinna mer än en miljon.. köpa ett hus antagligen och resa om det blev nåt kvar.
29. Tycker du om kinamat? Jora, men inte christian så de blir sällan hos oss.
30. Tycker du om kaffe? Nej usch
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller te
32. Sover du på någon särskild sida? i sängen sover jag på höger sida, på alla sätt (mage rygg sidan)
33. Kan du spela poker? Jora de kan jag, är en riktig taktiker
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? och det innebär?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, Ann på jobbet!
37. Vill du ha barn? Jo det vill jag att!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
.39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, vägrade när jag bröt armen
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är ju mysigt, men man blir så salt och äcklig
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor
42. Äger du dyra smycken? Nej det tror jag inte
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, fy!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Äggsmörgås
45. Vem är den roligaste människan du känner? Annika Olsson är rolig tycker jag!
46. Välj ett ärr på din kropp? Knäna efter otaliga fotbollsträningar och matcher på grusplanen
47. Vad har du för ringsignal? Guns'n Roses - Aint it fun
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Mamma kanske har
49. Flirtar du mycket? Haha kanske med Christian?
50. Vart togs din profilbild? På kappahl utanför provrummen när mamma provade kläder, haha
51. Kan du byta olja på bilen? Vad tro du jag har Christian till? ;D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Guldkompassen av Philip Pullman
54. Läser du dagstidningen? Nån gång om jag får tillfälle
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Det händer, sjunger nog mer än dansar!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? inköpslista, kan inte handla utan en sån!
59. När var du i kyrkan senast? farfars begravning
60. Är du nöjd med din kropp? Nej, men när blir man nånsin det?
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Är inte gift och kommer nog inte gifta mig
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Malin, Frida och Christian
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Haha det varierar
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? När är man byxmyndig? 15? isf Ja
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Kanske redan har honom, annars, "only time can tell"


UTMANAR ALLA SOM ÄR LÄNKADE PÅ MIN BLOGG! (alltså nere till höger)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Uppdraget slutfört! =P

Listan är gjord..



2009-05-11 @ 14:34:33
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahaha, vilken skåp råtta man måste vara då :P Haha, charmigt.

ja, Annika är riktigt rolig faktiskt. Hon berättar saker så kul. :) haha.

Kram

2009-05-11 @ 20:46:37
URL: http://lelvisen.blogg.se/
Postat av: Ananas

Jobbiga människa! Hur orkar du svara på varje fråga, det gör inte jag iaf. :) Hör av dig om du vill ses nån dag! Kram

2009-05-11 @ 22:35:48
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Låter som en bra idé. Hmm.. Fika på café med Linus blir spännande. nervös Men men, det ska nog gå. Hör av dig dagen innan du känner för att ses :) Kraam

2009-05-14 @ 21:40:46
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Milla

HAHA! Tack du. ;)

2009-05-19 @ 23:13:09
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Annika A

den finns på konsum

2009-05-23 @ 05:14:22
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0