vilodagen...

blev ingen vilodag för mig! har jobbat dubbeltur idag, fast det har vart roligt :) inte nåt som vart stresigt eller körigt bara lugnt å gött precis som en söndag ska va. direkt efter första turen åkte jag in till stan med min chili och tränade lite. han är så duktig! är så stolt över han! nästa vecka ska nog mamma med och kolla, så hon får bevis på att han är duktig ;)

sen åkte jag hem och käkade och sen åkte jag till jobbet en timme tidigare för att hålla lilla Anna sällskap =) så trevligt så! då trivs man på jobbet om det inte gör en nåt att åka dit en timma för tidigt ;) ibland iaf.. haha..

lilla gulliga annica gav mig en tidig julklapp också. vilken ängel! jag fick "mysteriet på greveholm" och "Trolltider av henne! synd var att jag redan beställt dom :( men dom gjorde Anna glad istället :) annica fick sig en liten ask med noblesse för att hon är så go, men filippa tyckte att chokladen var goare och petade i sig halva asken, haha! men hon behöver de så skran som hon är! underbara arbetskamrater...


jag och C har kollat på Arn filmerna nu lördag-söndag. dom var riktigt bra men bäst var ju sällskapet ;) mys i soffan en hel helg, det är inte alltid de händer! ett snyggt blåöga har han också den kära sambon men det ska vi inte prata om här...

imorrn ska jag till doktorn och sätta in en apparat som mäter blodsockrret var femte minut. den ska jag ha till på fredag.. kommer ju bli väldigt bekvämt! jag som sover på magen, där den ska sitta... jaja får se hur de går. ska vara där halv nio iaf så snart blir det kudden och jag som ska pussas lite, kanske C får vara med också, vem vet..

C ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt att komma tidigare till jobbet när jag jobbar. Jag är ju såååå trevlig :p Hoppas du inte har hål i tandebissarna imorgon ;p Kramen

2008-12-08 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0