All my friends are dead

HEY!

lite Turbonegro nu på eftermiddagen är inte fel. har just smällt i mig massa plättar, mums, mums. jobbat idag till tre, jobbat hela veckan förresten! drygt.. jag har bara en fråga. ska jag äntligen få min diskmaskin idag?

Stefan ringde förut och fråga om jag skullle med på Volbeat på Lördag i Arvika :) å de ville jag! ska bara prata med Christian så ska vi att lösa det här! vore skitkul faktist! idag ska vi betala resan också.. usch pengar hit och dit :P längtar redan till lön..

nu är lägenheten så fin! allt är klart =) hyllor och tavlor och vitrinskåp och matta. mmmm triiiivs.

Poison - Every rose has it's thorns
Aerosmith - Dream on
Volbeat - Soulweeper #2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0