feeling this

godmorgon!

min sista lediga dag idag. sen jobbar ja tre dagar! ska bli skönt också.. ha lite å göra om dagarna.. Igår åkte jag ut och cyklade lite. hamnade hos farmor där jag blev kvar i ett par timmar. sen cyklade jag vidare hem till mamsen och gjorde milkshake, blev så gott så! efter det kände jag att jag behövde gå av mig lite, så jag gick en långprommis med Chili, ner över lassehall och bronkedal så han fick bada lite. vattnet var faktist inte så kallt som jag trodde det skulle va, badade iofs bara fötterna..

när jag kom hem blev det träning och sedan att kolla på match som herrarna förlorade med 5-1.. mindre bra. när jag kom hem stekte jag falukorv och gjorde snabbmakaroner, värsta lyxmaten! sen ringde sandra och så bokade vi våran semester till Platanias, Kreta. gött att ha nåt att se fram emot när man jobbar hela sommaren! nu är det bara till att spara  pengar då. jag som ska köpa diskmaskin och allt! jaja tur att Christian är rik.

Nu ska vi se om Malin kommer och ska låna kläder! yeeeeaaahh later.

Seether - Fake it

Dagens tips dä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0